۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
۳۰ کارگاه منبت در شهرک صنعتی «اشترمل» فعال است
رئیس میراث‌فرهنگی تویسرکان:

۳۰ کارگاه منبت در شهرک صنعتی «اشترمل» فعال است

همدان - رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان از بررسی مشکلات ۳۰ کارگاه صنایع‌دستی مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۰ کارگاه منبت در شهرک صنعتی «اشترمل» فعال است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند از بررسی مشکلات ۳۰ کارگاه صنایع‌دستی مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: طی جلسه‌ای با مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان تویسرکان در خصوص مسائل مرتبط با کارگاه‌های صنایع‌دستی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان گفت: در شهرک صنعتی «اشترمل» بیش از ۳۰ کارگاه منبت وجود دارد که مشکلات اخذ امتیازات برق، گاز و نیز مسائل مرتبط با بنیاد مسکن دارند که در این جلسه در خصوص رفع آن مشکلات، توافق‌های مناسبی صورت گرفت.

ترکاشوند گفت: علیرغم اینکه شهرک صنعتی جیجانکوه و اشترمل همزمان با هم و در سال ۸۳ به بهره‌برداری رسیده اما استقبال چندانی از سوی فعالان صنایع‌دستی از شهرک اشترمل نشده بود که طی پیگیری‌های انجام شده با صدور پنج جواز تاسیس جدید در این شهرک، ساخت کارگاه‌های منبت آغاز شده که امیدواریم فتح بابی برای رونق بیش از پیش در این شهرک باشد.

کد خبر: ۷۷٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha