۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تصویب اختصاص ۵ درصد از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به توسعه آموزش های مهارتی
رئیس سازمان‌ آموزش فنی وحرفه‌ ای کشور خبر داد

تصویب اختصاص ۵ درصد از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به توسعه آموزش های مهارتی

اوسط هاشمی، رئیس سازمان‌ آموزش فنی وحرفه‌ ای کشور از تصویب «طرح الحاقی اختصاص پنج درصد از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به توسعه آموزش های مهارتی» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، علی اوسط هاشمی با اعلام این خبر گفت: این اتفاق حاصل تلاش و نگاه ارزشمند نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اهمیت مهارت آموزی به عنوان ضرورت ملی در رفع معضل بیکاری و ارتقای معیشت است.

وی از حمایت‌های کمیسیون های آموزش و تحقیقات و تلفیق مجلس شورای اسلامی در فرآیند تصویب اختصاص ۵ درصد از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به توسعه آموزش‌های مهارتی تقدیر و اظهار امیدواری کرد که با روی آوری به ارزشمندترین سرمایه های سازمان و مشارکت شرکای اجتماعی بتوانیم تجربه ای را ثبت کنیم که موجب تقویت هر چه بهتر نگاه‌ها به ارزش مهارت در کشور شود.

اوسط هاشمی با ابراز خرسندی از تغییر نگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان به موضوع مهارت به عنوان عنصر کلیدی اشتغال زایی در کشور و بر رویکرد مهارت آموزی جامعه محور به عنوان رویکرد اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ ای کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ ای کشور همچنین بر عزم ملی برای توسعه آموزش های مهارتی با مشارکت تمامی دستگاه‌ها، شرکای اجتماعی و نهادهای مرجع و جریان ساز تأکید کرد

کد خبر: ۷۷٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha