۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
افزایش ۱۳.۵ درصدی منابع درآمد پایدار دولت
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس اعلام کرد

افزایش ۱۳.۵ درصدی منابع درآمد پایدار دولت

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: مجلس با مشخص کردن درآمدهای جدید دولت در قالب بودجه؛ منابع درآمدی پایدار را ۱۳.۵ درصد افزایش داد.

به گزارش بازار، رحیم زارع با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال آینده کل کشور از سوی مجلس افزود: منابع عمومی کشور نیز نسبت به لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه داده بود، دو و نیم درصد افزایش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه؛ با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از موارد مورد نظر مجلس در بودجه سال آینده کل کشور اعمال شد گفت: با تعاملی که بین مجلس و دولت صورت گرفت، سعی شد بودجه تصویبی به گونه‌ای باشد که سال آینده مشکلات مربوط به تامین معیشت مردم، منابع درآمدی پایدار و اجرای طرح‌های عمرانی مرتفع شود.

زارع؛ ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، توجه به بخش کشاورزی و سلامت و قشرهای آسیب پذیر را از جمله ویژگی‌های مصوبه مجلس در قالب بودجه سال آینده کل کشور ذکر کرد و گفت: منابع عمومی بودجه هم در مجلس شش و شش دهم درصد نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه همچنین با بیان اینکه مجلس منتظر اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص لایحه بودجه است، تصریح کرد: در صورتی که شورای نگهبان مواردی را ایراد بگیرد؛ کمیسیون تلفیق تشکیل می‌شود و در نهایت در صحن علنی آن موارد را رفع خواهیم کرد.

کد خبر: ۷۷٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha