۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در نیروگاه برق شهید مفتح همدان
معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه خبر داد:

کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در نیروگاه برق شهید مفتح همدان

همدان - معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح از کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در نیروگاه خبر داد و گفت: این طرح همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در نیروگاه شهید مفتح اجرا می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، بیژن مدبری عنوان کرد: یکی از رسالت‌های اجتماعی نیروگاه مفتح، حفظ و صیانت از محیط زیست و بست و گسترش فضای سبز است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار اصله درخت در هشت هکتار زمین کاشته شد، اظهار کرد: امسال و همزمان با هفته منابع طبیعی و روز بزرگداشت شهدا، طرح کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار به اجرا در می آید.

مدبری در خصوص نوع این درخت ها اعلام کرد:  این درخت‌ها از نوع صنوبر هستند و براساس نقشه راهی که ترسیم شده با رعایت استانداردهای کشاورزی کاشته می‌شوند.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه مفتح با بیان اینکه عملیات آماده سازی و کاشت درخت‌ ها را آغاز کردیم، گفت: از آنجا که تعداد درخت‌ها زیاد است امکان اینکه همه این درخت‌ها در یک روز کاشته شود، وجود ندارد چراکه زیرسازی، آماده‌سازی و چاله‌کنی این درخت‌ها زمان زیادی لازم دارد.

مدبری اضافه کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها آغاز شده و درخت‌ها کاشته می‌شود ضمن اینکه به همین مناسبت در هفته منابع طبیعی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان همدان در نیروگاه برگزار خواهدشد.

کد خبر: ۷۷٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha