۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
رویکرد بودجه تحقق محرومیت‌زدایی، شفافیت و عدالت بود
رئیس مجلس پس از بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰:

رویکرد بودجه تحقق محرومیت‌زدایی، شفافیت و عدالت بود

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد توجه به حوزه‌های محرومیت‌زدایی، سلامت، اشتغال و تولید، انضباط، شفافیت و عدالت تا جایی که برای مجلس مقدور بود، به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، ۱۶اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم از تمام همکاران، خواهران و برادران گرامی که انصافا در این مدت بررسی لایحه بودجه به صورت شبانه‌روزی چه در کمیسیون‌ها و چه صحن زحمات زیادی کشیدند، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: بودجه با رویکرد توجه به حوزه‌های محرومیت‌زدایی، سلامت، اشتغال و تولید، انضباط، شفافیت و عدالت تا جایی که برای مجلس مقدور بود، به تصویب رسید.

همچنین در بحث کالاهای اساسی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، بهداشت و سلامت با ارز ۴۲۰۰ تومانی مصوباتی ایجاد شد که ان شاء الله با کنترل و نظارت بیشتر کارها در این حوزه پیش برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس و دولت با همکاری توانستند امشب بررسی لایحه بودجه را به پایان برسانند تا زمانی که از شورای نگهبان برگردد.

وی تأکید کرد: لازم می‌دانم از تمام نمایندگان و خانواده‌هایشان تشکر کنم چرا که آنها از صبح تا نیمه‌های شب مشغول به کار بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان از نواب رئیس، دبیران و ناظران هیأت رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی، رئیس و هیأت رئیسه، سخنگو و اعضای کمیسیون‌ تلفیق، دبیران، فقها و حقوقدانان و کارشناسان شورای نگهبان، اعضای هیأت دولت، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و معاونان و مشاورانش، معاونت قوانین، اداره کل کمیسیون‌های صحن، مشاوران، تدوین قوانین، اسناد و تنقیح قوانین، دبیری صحن، تدوین مذاکرات، بخش تکثیر و تعمیرات، مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفتر هیأت رئیسه و اتاق فرمان اعم از صوت و تصویر در مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، معاونت اجرایی و ادارات کل، معاونت نظارت و ادارات کل، اداره کل دفاتر نمایندگان، بخش‌های کل اداره کل مهندسی و پشتیبانی، ترابری و امور فنی، تدارکات، تغذیه، خدمات به ویژه کارکنان خدمات صحن، کارکنان روابط عمومی و امور خبری خبرگزاری خانه ملت و کارکنان قسمت‌های مختلف مجلس، مرکز حراست، یگان حفاظت، نیروی انتظامی مستقر در مجلس، خبرنگاران، فیلمبرداران، گزارشگران و عوامل تولید و پخش به خصوص رادیو فرهنگ و تمامی بخش‌های خبری صدا و سیما و کلیه دست‌اندکاران و خبرنگاران امور مجلس، جرائد و نشریات مختلف، خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های خبری که در مدت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور در کمیسیون‌های تخصصی، تلفیق، ستاد بودجه در جلسات فشرده‌ای که در صحن برگزار شد، فعالیت کردند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۷۷٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha