۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
نقش قزوین در تامین برق کشور تقویت می‌شود
وزیر نیرو:

نقش قزوین در تامین برق کشور تقویت می‌شود

وزیر نیرو با حضور کنفرانسی در افتتاحیه طرح های برق قزوین گفت: نقش قزوین در تامین پایدار برق کشور حمایت و تقویت می شود.

به گزارش بازار، رضا اردکانیان ظهر سه شنبه با حضور کنفرانسی در مراسم افتتاحیه ۱۰ پروژه برق استان قزوین اظهار داشت: امروز به صورت همزمان از ۲۲۷ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۳ هزار و ۷ میلیار دتومان به بهره برداری می رسد که می تواند افتتاح این طرح ها گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی بهتر در حوزه انرژی در کشور باشد.

وی افزود: استان قزوین در تامین برق پایدار کشور نقشی موثر دارد و با توجه به اهمیت این نقش تاثیر گذار حمایت و تقویت از تامین برق در استان قزوین در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود در عرصه دانشگاهی، علمی و صنعتی در استان قزوین موجب شده است تا امید به توسعه و رونق این بخش در استان قزوین وجود داشته باشد و قطعا می توانیم با حمایت شاهد اتفاقات خوبی در این بخش در قزوین باشیم.

ارکانیان افزود:شرکت های وابسته به وزارت نیرو در استان قزوین از جایگاه خوبی برخوردارند و بخشی از برق مورد نیاز قزوین در عرصه های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی می توانیم از برق تولیدی این استان بهره مند شویم.

وی همچنین گفت: افتتاح ۱۱ پروژه صنعتی در حوزه برق در استان قزوین گامی دیگر در این مسیر است که فاز نخست نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی در بوئین زهرای قزوین میتواند از پروژه های اثرگذار تولید برق در کشور باشد.

در این مراسم  از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور اردکانیان وزیر نیرو بهره برداری از ۲۲۷ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷ میلیارد تومان در استان‌های کشور آغاز شد.

این پروژه‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کرمان، لرستان و قزوین افتتاح شد.

این پروژه‌ها در هفته نوزدهم هر هفته #الف- ب- ایران، در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کرمان، لرستان و قزوین افتتاح شد.

کد خبر: ۷٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha