۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
جریمه ۵ میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

جریمه ۵ میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه پنج میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان خبر داد و گفت: این محکومیت به دلیل احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک توسط تعزیرات حکومتی صادر شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی  از جریمه پنج میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان خبر داد و گفت: این محکومیت به دلیل احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک توسط تعزیرات حکومتی صادر شد.

وی افزود: دو متهم به دلیل عدم اعلام موجودی کالا در سامانه به اتهام احتکار احضار و علاوه بر الزام به توزیع کالا در شبکه رسمی به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار دو واحد لاستیک فروشی و احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک خودرو به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال، پرونده مشارالیهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جودکی اظهار کرد: شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار وجری تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزارریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جریمه هر دو پرونده در شعبه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

کد خبر: ۷۷٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha