۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
ساخت واکسن ایرانی کرونا در زمان شدیدترین تحریم‌ها
رئیس دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد

ساخت واکسن ایرانی کرونا در زمان شدیدترین تحریم‌ها

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: واکسن ایرانی کرونا در حالی ساخته شده، که شدیدترین تحریم‌ها به کشور اعمال شده است.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آیین بهره برداری از ۱۰۰ مدرسه سبز برکت و ۳۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی برکت، افزود: این اقدامات درصورتی انجام شده، که همه درها به روی کشور بسته شده است.

وی با بیان اینکه واکسن در دست تکمیل و در حال انجام ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، با همه تولیدات کشورهای دیگر در این زمینه قابل مقایسه نیست گفت: واکسن آمریکایی فایزر، تاکنون چند نفر را کشته یا برای افرادی، پاسخ نداده است.

وی با اشاره به نپذیرفتن برخی از کشورها از ورود واکسن فایزر آمریکایی به کشور خود افزود: در مقابل، واکسن ایرانی کرونا در زمان تحریم که همه درب‌ها به روی کشور بسته شده، ساخته شده و کارهای آن در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های خوب محققان کشور از جمله ستاد اجرایی فرمان امام در این زمینه هستیم.

وی افزود: شنیدن گزارش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای من خیلی جالب بود و ان شاءالله به حضرت آقا عرض خواهم کرد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فعالیت‌های بسیار بزرگی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال انجام است که این اقدامات به صورت چراغ خاموش انجام می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مدارس سبزبرکت دارای مساحت ۶۵ مترمربع و یک سوئیت کامل برای معلم و یک کلاس ۱۸ نفره است.

عایق بودن در برابر سرما و گرما و رطوبت، قابلیت جابجایی، ساحته شده در ظرف ۵ روز، کاهش ۴۰ درصدی هزینه ساخت این مدارس در مقایسه با مدارس مشابه، ایمنی در برابر زلزله ۸ ریشتری، کیفیت بالا و ماندگاری دائمی، از ویژگی‌های مدرسه سبز برکت است.

کد خبر: ۷۷٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha