۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در قم توزیع می‌شود
با تصویب کارگروه تنظیم بازار؛

روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در قم توزیع می‌شود

قم - کارگروه تنظیم بازار قم تصویب کرد که روزانه ۶۰ تن گوشت گرم مرغ در سطح شهر قم به صورت کامل توزیع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جلسه کارگروه تنظیم بازار قم به ریاست معاون اقتصادی استاندار و دبیری سازمان صمت قم با موضوع بررسی وضعیت تأمین و توزیع مرغ و جلوگیری از ایجاد صف در واحدهای توزیع و فروشگاه‌های بزرگ قم برگزار شد.

در این جلسه که به دلیل اهمیت موضوع تأمین گوشت مرغ استان در روز تعطیل و جمعه برگزار شد، اعلام شد که روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ به قیمت تنظیم بازار هر کیلو ۲۰۴۰۰ هزار تومان در سطح استان در بین ۳۰۰ فروشگاه توزیع می‌شود که از کشتارگاه تا فروشگاه‌ها بر توزیع نظارت می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد تولید مرغ در استان قم فقط به‌صورت مرغ کشتار کامل به فروش برسد و هیچ گونه قطعه بندی انجام نشود که میزانان روزانه به‌صورت میانگین ۶۰ تن است.

عرضه مرغ به صورت قطعه بندی ممنوع است
در جلسه کارگروه تنظیم بازار قم مطرح شد که به دلیل فروش مرغ به صورت قطعه بندی شاهد افزایش قیمت آن هستیم در حالی که عرضه مرغ به شکل قطعه بندی ممنوع است.

در ادامه تأکید شد که مرغ باید با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان برسد و عرضه آن خارج از این قیمت؛ تخلف است.

برخی فروشندگان گوشت مرغ اقدام به قطعه بندی آن می‌کنند و به همین دلیل شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار هستیم؛ از این رو عرضه مرغ به صورت قطعه بندی شده ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان صنفی برخورد و جریمه خواهند شد.

کد خبر: ۷۷٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha