۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
جلسه مشترک سازمان صمت تهران و تولیدکنندگان ماسک برگزار شد
در راستای بررسی وضعیت تولید و توزیع ماسک

جلسه مشترک سازمان صمت تهران و تولیدکنندگان ماسک برگزار شد

بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، تمام تولیدات صورت گرفته بخش تولید ماسک باید به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت یا اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در راستای بررسی وضعیت تولید و توزیع ماسک های طبی و فیلتردار در استان تهران، جلسه مشترکی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و تولید کنندگان ماسک برگزار شد.

در این جلسه که با هماهنگی سازمان و با حضور تعدادی از تولید کنندگان، معاونین و روسای ادارات صمت شهرستان های تابعه برگزار شد، گزارشی از وضعیت تولید، مشکلات و راهکارهای افزایش آن ارائه شد.

یداله صادقی دراین خصوص تصریح کرد: سازمان صمت برای افزایش تولید و رفع موانع از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و کلیه کارکنان و مسئولین سازمان را ملزم به پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی نموده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، تمام تولیدات صورت گرفته دراین بخش باید به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت یا اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل شود.

صادقی تاکید کرد: عرضه خارج از شبکه این اقلام کالایی اعم از بهداشتی، ضدعفونی کننده، ماسک و ...، تخلف محرز بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

کد خبر: ۷٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha