۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کودکان آمریکایی غذا برای خوردن ندارند
رئیس جمهور آمریکا:

کودکان آمریکایی غذا برای خوردن ندارند

بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: بازگشت اقتصاد آمریکا به وضعیت پیش از کرونا، دو سال زمان می‌برد.

به گزارش بازار، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: ۷ میلیون کودک آمریکایی غذای کافی برای خوردن ندارند.

بایدن گفت: گزارش اشتغال آفرینی امروز نشان داد طرح نجات آمریکا یک موضوع کاملا ضروری است. اقتصاد ما هم اکنون ۹.۵ میلیون فرصت شغلی کمتر نسبت به سال گذشته دارد. با این سرعت، برای اینکه ما بتوانیم به وضعیت پیش از کرونا بازگردیم این موضوع ۲ سال زمان می‌برد.

وی افزود:ما یک میلیون معلم نسبت به سال گذشته کم داریم. ما ۴۰۰ هزار واحد تجاری کوچک را از دست دادیم. این موضوع سبب می‌شود که بر بودجه دولت‌های محلی به خاطر نبود مالیات فشار وارد شود. اگر تا اندازه‌ای شاهد رشد اقتصادی بودیم این به خاطر بسته کمک کرونایی بود. بدون تصویب طرح نجات اقتصادی ما، این رشد کاهش پیدا می‌کند.

بایدن ادامه داد: ما نمی‌توانیم یک گام به جلو و چند گام به عقب برداریم. ما باید منابع مالی لازم را برای احیای اقتصادی کشورمان فراهم کنیم. لازم است که هم اکنون به مردم کمک شود. کمتر از دو هفته دیگر پرداخت‌های بیمه بیکاری ۱۸ میلیون نفر شروع به منقضی شدن می‌کند. حداقل ۷ میلیون نفر کودک روزانه غذای کافی برای خوردن ندارند. ۱۳ میلیون نفر پرداخت اجاره خانه آن‌ها عقب افتاده است و تصویب طرح نجات اقتصادی برای رسیدگی به این مشکلات، بارگشت ایمن دانش آموزان به مدرسه، کمک به واحدهای تجاری کوچک و مقابله با کرونا ضروری است.

کد خبر: ۷۷٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha