۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
آزادراه تبریز- زنجان با تلاش راهداران باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

آزادراه تبریز- زنجان با تلاش راهداران باز است

تبریز- علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به بارش شدید برف در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان گفت: آزادراه تبریز- زنجان با تلاش راهداران باز است.

اروجعلی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، گفت: به دنبال بارش سنگین برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد لغزندگی جاده‌ها و کندی تردد بودیم.

وی ادامه داد: در طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف در محورهای مرند، ورزقان، بستان آباد، اهر، هشترود، چارویماق و آزادراه پیامبر اعظم (ص) گزارش شده است که با همکاری نیروهای راهداری، پلیس راه و هلال احمر تمامی مسیرهای استان در حال حاضر باز بوده و تردد به صورت معمول در حال انجام است.

علیزاده افزود: در حال حاضر اکثر تیم‌های راهداری در حال تلاش برای باز نگه داشتن محورهای اصلی استان هستند و تقریبا ۳۰ درصد از راه‌های روستایی در شهرستان‌های عنوان شده مسدود است که طی امروز و فردا این مسیرها نیز بازگشایی خواهند شد.

وی گفت: از تمامی مسافران درخواست می‌شود به دلیل ادامه داشتن بارش‌ها حتما وسایل نقلیه خود را به زنجیرچرخ مجهز نمایند و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند و در صورت بروز مشکل با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۷۷٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha