۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بازارچه صنایع دستی سمنان اختصاص یافت
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان:

۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بازارچه صنایع دستی سمنان اختصاص یافت

سمنان- جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی برای ادامه ساخت بازارچه دائمی صنایع‌دستی سمنان اختصاص یافت.

مهدی جمال در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی برای ادامه ساخت بازارچه دائمی صنایع‌دستی سمنان اختصاص یافت، تاکید کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار، روزهای روشن برای بازارچه دائمی صنایع‌دستی سمنان رقم بخورد و این بازارچه برای بهره‌برداری آماده شود

وی افزود: این اعتبار پس از سفر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان سمنان و بازدید از بازارچه صنایع‌دستی سمنان و تاکید مقام عالی وزارت اختصاص یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ادامه داد: تکمیل طرح بزرگ بازارچه صنایع‌دستی سمنان نیاز به تخصیص اعتبارات استانی دارد و امید است سازمان برنامه و بودجه نیز ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز را تامین کند.

جمال با بیان اینکه این طرح می تواند در زمینه ایجاد بازار برای هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان بسیار سودمند باشد، افزود: طرح بازارچه دائمی صنایع‌دستی سمنان از مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به سمنان است.

کد خبر: ۷۷٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha