۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
صادرات محصولات تولیدی کشاورزی در گرو توجه به زنجیره تولید است
معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی در گرو توجه به زنجیره تولید است

تبریز- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توجه تولیدکنندگان و مسؤولان به زنجیرۀ تولید و اهمیت دادن به مقوله تولید محصول سالم، کاری زیربنایی است و زمینه‌ساز صادرات اصولی محصول به کشورهای خارج را فراهم خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری اظهار داشت: نه تنها معیشت روزمره و گذران زندگی بهره‌برداران اهمیت دارد بلکه باید به زنجیره تولید هم اهمیت داده شود.

وی افزود: برخی محصولات در بخش‌های مختلف استان یا حتی کشور تولید شده و به شهرستان آذرشهر انتقال می‌یابند سپس مورد فرآوری قرار گرفته و به جاهای دیگر صادر می‌شود.

مختاری گفت: چنانچه استانداردهای لازم را از لحاظ کیفیت و حد مجاز سموم رعایت کنیم و محصول سالم تولید کنیم، امکان صادرات مناسب هم میسر خواهد شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید اشاره کرد و گفت: جهش تولید امری خطیر است که مسؤولان، همگام با بهره‌برداران باید بستر کار را فراهم کنند و جهش تولید به این مفهوم است که هر کس در جایگاه خود، تلاش بیشتری به خرج دهد تا چرخ اقتصاد مملکت، تولید محصولات و صادرات فراهم شود.

کد خبر: ۷۷٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha