۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
طرح یارانه مهارت کارجویان تهیه شد/ راه اندازی دپارتمان مشاغل خانگی
معاون وزیر تعاون:

طرح یارانه مهارت کارجویان تهیه شد/ راه اندازی دپارتمان مشاغل خانگی

ساری- معاون وزیر تعاون، از راه اندازی ۴۳ مرکز تخصصی مهارت آموزی در کشور خبر داد و گفت: طرح یارانه مهارت کارجویان به مجلس ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اوسط هاشمی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندارن در سالن اجتماعت فنی وحرفه ای استان با اشاره به راه اندازی ۴۳ مرکز تخصصی مهارت در کشور گفت: کارجویان با مهارت آموزی به سمت شغل پایدار باید هدایت شوند.

وی با اشاره به اهمیت صنعت دریا برای استان های شمالی وجنوبی کشور خواستار ورود آموزش های فنی وحرفه ای به این بخش شد وگفت: همچنین برای دپارتمان مشاغل خانگی نیز باید برنامه ریزی کنیم.

وی با عنوان اینکه سومین مرکز تخصصی مشاغل خانگی کشور در استان مازندران راه اندازی می شود، گفت: باید در حامعه مهارت آموزان به عنوان سرمایه های ملی مورد توجه قرار گیرند.

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه دو هزار استاندارد جدید در فنی وحرفه ای تدوین می شود، گفت: تاکنون چهار هزار و۵۰۰ استاندارد آموزشی در سازمان فنی وحرفه ای وجود داشته است.

رئیس سازمان فنی وحرفه ای کشور تنها را برون رفت از مشکلات کشور را اشتغال دانست و گفت: آموزش های مهارتی باید متناسب با بازار کار و نیازهای منطقه ای ارائه شود.

وی از اجرای طرح یارانه مهارت خبر داد و گفت: طرح یارانه مهارت توام با معیشت با عزت به مجلس ارائه شد تا جوانان جویای کار یارانه داده شود.

کد خبر: ۷۷٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha