۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش می‌یابد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد راستاد پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های بندر بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دریا و بندر است.

وی توسعه زیرساخت‌های بندری در بوشهر را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان بنادر دانست و اضافه کرد:‌ طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر در دست اجرا است که ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: طرح‌های مهمی در مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان پسکرانه بندر بوشهر در دست اجرا است که تکمیل آنها باعث تحول در زیرساخت‌های بندری بوشهر می‌شود.

وی از توسعه و رشد فعالیت‌های بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طرح لایروبی جزیره نگین بوشهر انجام شده که به بهبود فعالیت‌های بندری در این شهر تاثیرگذار خواهد بود.

راستاد از اجرای طرح‌های بسیار مهم برای توسعه پایانه کانتینری بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: طرح توسعه پایانه کانتینری بندر شهید رجایی و احداث پایانه و اسکله‌های نفتی تا یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: با هزینه ۸۰ میلیون یورویی، دو فروند کشتی لایروب مکنده مخزن‌دار به ناوگان لایروبی بنادر کشور اضافه خواهد شد.

کد خبر: ۷۷٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha