۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
افزایش شمار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرستان اسدآباد
فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

افزایش شمار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرستان اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد از افزایش شمار متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه محور بودن موجب شتاب اجرای پروژه ها در استان همدان شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، سعید کتابی اظهار کرد: با توجه به سه اولویت ویژه استاندار همدان نسبت به توجه به معیشت مردم، اشتغال و سرمایه گذاری هم اکنون در اسدآباد واحدهای تولیدی بسیاری فعال شده اند و سرمایه گذاران بسیاری متقاضی سرمایه گذاری در این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه با مدیریت برنامه محور و توسعه محور شاهد تحول عظیمی در استان هستیم و توسعه متوازن در سراسر استان با توجه به پتانسیل های استان و تدبیر استان اتفاق افتاده است، افزود: با تدوین و تنظیم سند توسعه استان برنامه هر شهرستان از جمله اسدآباد مشخص بوده و برنامه محور بودن موجب شتاب پروژه های بسیار خوبی در سطح استان شده است.

کتابی همچنین با اشاره به وضعیت آبی اسدآباد نیز گفت: در بحث سلامت و مبارزه اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و در دست اجرا قرار دارد ضمن اینکه اجرای طرح شهید سردار سلیمانی نیز در این شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه اسدآباد در اجرای طرح سردار سلیمانی اسدآباد از شهرهای پیشتاز استان است، یاد آور شد: ۶۵ گروه مراقبتی و ۹۵ گروه حمایتی در این طرح همکاری دارند.

کد خبر: ۷۷٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha