۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۲۰۰ هزار مسکن کارگری احداث می شود
رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

۲۰۰ هزار مسکن کارگری احداث می شود

ساری- بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: ۲۰۰ هزار مسکن ملی کارگران در قالب تفاهمنامه در مناطق مختلف کشور احداث می شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار مسکن کارگران را از جمله دغدغه ها برشمرد و گفت: ۲۰۰ هزار مسکن کارگری در قالب تفاهمنامه و مسکن ملی احداث می شود و تحقق این پروژه می تواند بخشی از نیازهای کارگران را برطرف کند.

وی کارت خرید کارگری را از دیگر اقدامات برای حمایت از قشر کارگر برشمرد و گفت: سازوکارهای جدیدی برای کارت خرید در سازمان تامین اجتماعی طراحی شده است.

وی با اظهار اینکه حق مسکن کارگران از دیگر اقدامات حمایتی از این قشر است، افزود: مقرر شد از ابتدای تیرماه سال آینده دولت نسبت به واریز حق مسکن کارگران اقدام کند.

بابایی کارنامی،پیگیری اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار به بن کارگری و افزایش وام قرض الحسنه ای را از دیگر طرح هایی برشمرد که در سال آینده اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس با اشاره به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان خواستار اجرای این طرح برای بازنشستگان تامین اجتماعی شد و گفت: دولت قرار است نسبت به اجرای آن برنامه ریزی کند.

این نماینده مجلس بیمه کارگران ساختمانی را از دیگر دغدغه های کارگران بیان کرد و گفت: برای حل این مشکل نیز برنامه ریزی شده است.

کد خبر: ۷۷٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha