۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
«تیگو ۷» سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو
پنج ستاره‌ای که ۳ سال پیاپی رضایت مشتریان را کسب کرد

«تیگو ۷» سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو

تیگو۷ نمونه‌ای از تلاش شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات با کیفیت است تا راه را برای ورود خودروهای لوکس‌تر و به روزتر به بازار ایران هموار سازد.

بازار؛ گروه خودرو: خودروی تیگو ۷ به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های موجود بازار ایران شناخته می شود، بیش از ۳ سال است که این خودرو میهمان بازار ایران است و در طول این مدت توانسته عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشد.

از نگاه مشتریان نیز تیگو ۷ یک محصول قابل اطمینان و پر طرفدار است  و دلایل انتخاب این خودرو و موفقیت آن از دید آن‌ها طراحی زیبا و مدرن آن است که قطعا چشم هر بیننده ایی را خیره می کند،  از سوی دیگر موتور توربو پر قدرت با ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن در متر شتاب فوق العاده ایی را ایجاد میکند که ۰ تا ۱۰۰ آن در حدود ۹ ثانیه است و خیلی از مالکان بنا به گفته ها و تستهای انجام شده در شتاب گیری توانسته اند برتری خودروی خود را نسبت به بسیاری از خودروها حتی در سگمنت بالاتر اثبات نمایند.

شاسی مستحکم و بدنه قوی نیز از دیگر ملاک های انتخاب تیگو۷ است که قطعا حس امنیت را ایجاد می‌کند و در آزمایش های ایمنی این خودرو توانسته ۵ ستاره کامل ایمنی را کسب نماید.

تیگو ۷ مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می‌کند، ایربگ‌های جانبی-پرده‌ایی- سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی- ضد لغزش-کنترل در سربالایی و پائینی در کنار دوربین ۳۶۰- سقف پاناروما- اتوهلد- سیستم ترمز پارک برقی و گرمکن صندلی های جلو از جمله آپشن‌هایی است که توجه مشتریان را در هنگام خرید به خود جلب کرده است

اما تیگو ۷ از لحاظ آپشن‌های رفاهی نیز کاملا مالکان خود را راضی کرده و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می‌کند، ایربگ‌های جانبی-پرده ایی- سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی- ضد لغزش-کنترل در سربالایی و پائینی در کنار دوربین ۳۶۰- سقف پاناروما- اتوهلد- سیستم ترمز پارک برقی و گرمکن صندلی های جلو از جمله آپشن‌هایی است که توجه مشتریان را در هنگام خرید به خود جلب کرده است.

تیگو ۷ هم به طور حتم به مانند تمام خودروها دارای جنبه های مثبت و منفی از دید خریداران است که جا دارد مورد توجه سازنده قرار گیرد و اقدامات لازم صورت گیرد اما با توجه به کلیه نکات، می‌توان با توجه به استقبال مناسب تیگو ۷ را خودرویی مناسب دانست که موفق بوده و امروز می‌تواند با نمونه های وارداتی رقابت کند و در شرایط فعلی بازار بخشی از مشتریان این خودروها را به سمت خود جذب نماید  و با شرایط متنوع فروش اقساطی خود امکان خاص و ویژه خرید را در بازار فعلی آن هم به صورت اقساطی و تحویل کوتاه مدت فراهم کند. تیگو۷ نمونه ایی از تلاش شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات با کیفیت است تا راه را برای ورود خودروهای لوکس تر و به روزتر این برند به بازار ایران هموار سازد.

کد خبر: ۷۷٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha