۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در زنجان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در زنجان توزیع شد

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در ۱۱ ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار از توزیع بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در ۱۱ ماه سال جاری خبر داد و گفت: توزیع فرآورده های نفتی در زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد. 

وی اظهار کرد: انبار نفت شهید تندگویان زنجان با توان ذخیره سازی انواع فرآورده، وظیفه  انبار و توزیع سوخت به متقاضیان سوخت استان را بر عهده دارد. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: انبار نفت شهید تندگویان زنجان با ۱۰۰ دستگاه نفتکش در قالب پنج شرکت حمل و نقل فعالیت می کند. 

حبیبی از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: تمام جایگاه‌های سوخت در استان روزانه ضدعفونی می شوند. 

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس‌ کرونا به همه جایگاه‌داران توزیع فرآورده‌های مایع و سی‌ان‌جی اعلام شده فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط اپراتور انجام شود، تصریح کرد: در این زمینه فعالیت جایگاه داران خوب است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان به توزیع نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از دو هزار لیتر نفت سفید در سطح روستاهای فاقد گاز استان توزیع شده است. 

کد خبر: ۷۷٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha