۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
راه‌اندازی سومین شهرک صنعتی در اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

راه‌اندازی سومین شهرک صنعتی در اردبیل

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته سومین شهرک صنعتی اردبیل احداث می‌شود و ‌تا چند سال آینده زمینی برای واگذاری در شهرک‌های صنعتی اردبیل باقی نمی‌ماند.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هم‌اکنون دو شهرک صنعتی استان اردبیل فعال است و درصدد هستیم زمینه احداث سومین شهرک صنعتی اردبیل فراهم ‌شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: تأمین زیرساخت‌های شهرک صنعتی استان به عنوان یک اولویت اساسی است که در این زمینه ساماندهی ورودی شهرک‌های صنعتی در اولویت است که به همین منظور به دنبال تسهیل عبور و مرور هستیم که این مسئله به عنوان یک موضوع اساسی و حائز اهمیت مطرح است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۳۰ میلیارد ریال به تأمین زیرساخت‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته که درصدد هستیم لازمه حضور سرمایه‌گذاران در استان با زیرساخت‌های مناسب است که باید مورد توجه واقع شود تا شهرک‌های صنعتی جدید در استان ایجاد شود.

اهلی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی بهترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود که در این زمینه رونق و توسعه این بخش نیازمند توجه ویژه است که باید با رفع کاستی‌ها روند جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان را تسریع بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال‌زایی، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی با حمایت از صنایع کوچک به تولید زودبازده می‌رسد که به همین منظور ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی به متقاضیان واگذار شده که تا چند سال آینده زمینی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران باقی نخواهد ماند.

کد خبر: ۷۷٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha