۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بنیاد مسکن به ساحل‌سازی در استان بوشهر توجه ویژه داشته باشد
استاندار بوشهر:

بنیاد مسکن به ساحل‌سازی در استان بوشهر توجه ویژه داشته باشد

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای باکیفیت طرح‌های مسکن در استان گفت: بنیاد مسکن به ساحل‌سازی در استان بوشهر توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست با معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: بنیاد مسکن گام‌های خوبی را برای توسعه مسکن در استان بوشهر برداشته است.

وی مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی استان بوشهر از میانگین کشور بالاتر است که بیانگر اهتمام بنیاد مسکن به این موضوع است.

استاندار بوشهر از تلاش برای تسریع در ساخت مسکن در قالب‌های مختلف از جمله ساخت مسکن محرومان و طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اضافه کرد: شاهد عملکرد موفق بنیاد مسکن در ساخت مسکن باکیفیت در استان بوشهر هستیم.

وی به نقش و تاثیر بانک‌ها در اجرای طرح‌های مسکن اشاره کرد و ادامه داد: بانک‌ها مشارکت لازم را در تامین نقدینگی واحدهای مسکونی از طریق تسهیلات و وام‌های تعیین شده داشته باشند.

گراوند با اشاره به ساخت و تحویل هزار واحد مسکونی برای مددجویان و محرومان استان بوشهر در سال جاری بیان کرد: در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز شاهد کارهای خوبی از سوی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی هستیم.

کد خبر: ۷۷٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha