۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین قیر معابر و جاده‌های روستایی کاشان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل خبر داد

تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین قیر معابر و جاده‌های روستایی کاشان

کاشان - ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین قیرِ آسفالت معابر و جاده های روستایی کاشان به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی مهم کشور خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به روند رو به افزایش مهاجرت روستاییان به شهرها اظهار داشت: متاسفانه این موضوع می تواند در درازمدت تبعات زیادی برای کشور داشته باشد و از این رو باید تلاش شود تا روند مهاجرت روستاییان به شهرها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی سال های گذشته اقدامات خوبی برای تامین زیرساخت ها در روستاها انجام شده است، ابراز داشت: این فعالیت ها در حوزه های مختلف مخابراتی، آب و برق و همچنین ساخت و بهسازی راه ها انجام شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم مردم در روستاها و شهرهای اطراف کاشان راه های روستایی است، تصریح کرد: تامین قیر برای بهسازی و احداث راه های روستایی به یک معضل اساسی تبدیل شده بود که این موضوع باعث شده بود برخی از پروژه های راهسازی در روستاهای منطقه کاشان دچار وقفه شود.

وی در ادامه از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین قیر آسفالت معابر و جاده های روستایی کاشان خبر داد و اظهار کرد: رسیدگی به امور روستایی و تامین رفاه آنها یک اصل است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که روستاییان یک زنجیره مهم در تامین امنیت غذایی کشور هستند.

ساداتی نژاد توسعه راه ها را یکی از شاخصه های توسعه در جهان دانست و افزود: بر همین مبنا سعی شده است با پیگیری های انجام شده شرایط مناسبی را برای بهسازی راه های روستایی در سطح منطقه کاشان انجام دهیم.

کد خبر: ۷۷٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha