۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تمام محورهای مواصلاتی اردبیل باز است/ ذخیره‌سازی ۲۰ هزار تن شن و نمک
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل:

تمام محورهای مواصلاتی اردبیل باز است/ ذخیره‌سازی ۲۰ هزار تن شن و نمک

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل گفت: هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار،علی رحمتی ظهر سه شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد گفت: با تلاش راهداران سختکوش راه ۳۳ روستا نیز تا پایان امروز بازگشائی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل اظهار کرد: پس از قطع بارش برف راهداران با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی، موفق به بازگشایی راه‌ ارتباطی ۴۴۴ روستا شده اند.

وی تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محورها و گردنه های برف گیر استان در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مردم و مسافران خدمت می کنند.

رحمتی از مردم خواست در سفرهای زمستانی تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبارها و راهدارخانه‌ها استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر: ۷٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha