۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
واحد بسته بندی ماهی وکیوم در نهاوند مجوز گرفته است/ فعالیت با یک سوم ظرفیت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

واحد بسته بندی ماهی وکیوم در نهاوند مجوز گرفته است/ فعالیت با یک سوم ظرفیت

همدان - باباعلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند از راه اندازی واحد بسته بندی ماهی وکیوم در نهاوند خبر داد و افزود: واحد بسته بندی مذکور با ظرفیت تولیدی یک هزار تن مجوز دارد اما این میزان تولید در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات در حدود ۳۰۰ تن رسیده است.

کریم حاج باباعلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سالیانه هشت هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای دو منظوره کشاورزی شهرستان نهاوند تولید و نگهداری می شود، یکی از اصلی ترین مشکلات عرصه تولید و نگهداری از ماهی را درگیری با ویروس وی. اچ. اس عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با عنوان اینکه در حال حاضر عمده مشکلی که پرورش دهندگان ماهی با آن روبرو هستند، ویروس خطرناک وی. اچ. اس است، یادآورشد: این بیماری گریبان همه کشور را گرفته و همه درگیر این ویروس مهلک هستند.

وی با بیان این موضوع ضمن ابراز تاسف عنوان کرد: شیوع این ویروس منجر به آن شده تا استخرها و واحدهای پرورش ماهی با ظرفیت ۶۵ درصد مشغول به کار باشند.

حاج باباعلی در ادامه عنوان کرد: بعد از مشکل سرایت ویروس خطرناک و مهلک وی. اچ. اس عمده ترین مشکل و معضلی که امروز پرورش دهنده های ماهی و واحدهای تولیدی با آن مواجه و دست به گریبان هستند، گرانی نهاده ها، دانه، غذا و داروهایی است که برای ماهی ها باید مورد استفاده قرار گیرد.  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در پایان این گفتگو از راه اندازی واحد بسته بندی ماهی وکیوم نهاوند خبر داد و افزود: واحد بسته بندی مذکور با ظرفیت تولیدی یکهزار تن مجوز فعالیت دارد که این میزان تولید در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات در حدود ۳۰۰ تن رسیده است.

کد خبر: ۷۶٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha