۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کاهش ۱۷ درصدی مصرف بنزین در استان فارس/ مشکل توزیع بنزین یورو ۴ نداریم
معاون پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس:

کاهش ۱۷ درصدی مصرف بنزین در استان فارس/ مشکل توزیع بنزین یورو ۴ نداریم

شیراز- معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از کاهش ۱۷ درصدی مصرف بنزین طی ۱۱ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس، فضل الله اکبری گفت: در ۱۱ ماه گذشته سال جاری به طور متوسط روزانه چهار میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح منطقه تامین و توزیع شده است.

وی افزود: ناحیه مرکزی شیراز با مصرف روزانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در روز بیشترین سهم مصرف این فرآورده را در استان داشته و نواحی مرودشت، کازرون و لارستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و شیوع کرونا را از جمله عوامل کاهش مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیان کرد.

اکبری با بیان اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی با استاندارد یورو ۴ به ویژه در شهرهای بزرگ در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، اظهار داشت: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با مبادی تامین، در حال حاضر تمامی جایگاه‌های کلان شهر شیراز دارای بنزین یورو ۴ بوده و سوخت رسانی بدون مشکل در حال انجام است.

وی با اشاره بر تاثیر گذاری بنزین یورو ۴ در کاهش آلودگی هوا، مصرف روزانه بنزین یورو۴ در کلان شهر شیراز را بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بیان کرد و گفت: ناحیه مرکزی شیراز با تامین و توزیع سوخت شش شهرستان فارس ۴۸ درصد سهم بنزین مصرفی استان را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۲۸۸ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) با حدود ۳ هزار و ۷۰۰ نازل در سطح استان فعال و در حال ارائه سوخت رسانی به مردم است.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: با تهمیدات انجام شده در ۴۰ باب از جایگاه‌های استان به ویژه جایگاه‌های مستقر در محورهای مواصلاتی نفت گاز یورو ۴، توزیع می‌شود.

کد خبر: ۷۶٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha