۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
سود سهامداران شیوه آزادسازی مستقیم قطره چکانی واریز می شود
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

سود سهامداران شیوه آزادسازی مستقیم قطره چکانی واریز می شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه پرداخت سود سهام عدالت امسال با تاخیر مواجه شده است، گفت: سود سهامداران شیوه آزادسازی مستقیم قطره چکانی پرداخت می شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۸۷۰ هزار سهامدار مازندرانی روش مستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند، گفت: شرکت های سرمایه پذیر سود این افراد را به سود قطره چکانی پرداخت می کنند.

وی با اظهار اینکه سود سهامدارانی که شیوه غیرمستقیم را گزینش کردند باید به حساب شرکت های سرمایه گذاری استانی واریز شود، افزود: سهامداران مستقیم باید راسا نسبت به پیگیری سود سهام عدالت اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه اخیرا درقالب نامه ای به محضر مقام معظم رهبری از معظم له خواسته شده تا دستور بازنگری برای شیوه آزادسازی سهام عدالت داشته باشند، افزود: بسیاری از افراد آزادسازی مستقیم از شیوه های آزادسازی اطلاعی نداشتند و باید بتوانیم به نمایندگی از این افراد سود سهام عدالت آن ها را از شرکت های سرمایه پذیر مطالبه کنیم.

توکلی ادامه داد: سود سهام عدالت افرادی که شیوه مستقیم را انتخاب کردند، به صورت قطره چکانی به حساب آن ها واریز خواهد شد.

در مازندران بیش از دو میلیون و۳۶۰ هزار سهامدار عدالت وجود دارد که یک میلیون و۴۹۰ هزار نفر شیوه غیرمستقیم را برای آزادسازی انتخاب کردند.

کد خبر: ۷۶٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha