۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مشکل کمبود زمین در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن همدان حل خواهد شد
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مشکل کمبود زمین در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن همدان حل خواهد شد

همدان - مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با توجه به مشکل کمبود زمین در استان همدان گفت: این مشکل برای انجام طرح اقدام ملی تولید مسکن از طریق ۶۸۰ هکتار زمین الحاقی به همدان حل خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ احمد اصغری مهرآبادی در سفر یکروزه خود به استان همدان در رابطه با سه اصل اساسی در سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: اولین موضوع تامین زمین، سپس اتمام پروژه های مسکن مهر و موضوع سوم نیز تامین زمین اقدام ملی تولید مسکن است.

مهرآبادی ادامه داد: در سازمان ملی زمین و مسکن از سیاست تنبیه و تشویق استفاده کرده و استان هایی که عملکرد بهتری دارند کمک بیشتری دریافت خواهند رد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به مشکل کمبود زمین در استان همدان ادامه داد: این مشکل برای انجام طرح اقدام ملی تولید مسکن از طریق ۶۸۰ هکتار الحاقی حل خواهد شد.

مهرآبادی بیان کرد: بقای سازمان ملی زمین و مسکن به نحوه کار حوزه املاک و حقوقی مرتبط است و داشتن زمین مهم بوده و تملک زمین، تخصیص و تامین زمین اساس کار در سازمان است.

وی همچنین با توجه به سه اصل مهم در سازمان ملی زمین و مسکن و تامین زمین برای طرح تولید اقدام ملی تولید مسکن عنوان کرد: برای انجام این طرح تامین زمین نه به تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند بلکه باید هر چه می توانیم طبق روال قبل زمین شناسایی و تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر به جزء چند استان در مابقی استان ها زمین به اندازه کافی موجود بود، عنوان کرد: باید هر چه می توانیم زمین تامین کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با توجه به پروژه های مسکن مهر باقی مانده و شروع به کار طرح اقدام ملی تولید مسکن اعلام کرد: برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و انجام و به ثمر نشستن طرح اقدام ملی تولید مسکن باید همگی کمک کنیم.

وی ادامه داد: در تکمیل پروژه ها و آماده سازی نباید مشکلی داشته باشیم و باید نیازهای استان ها برطرف شود و در زمینه اتمام مساکن مهر باقی مانده نیز با توجه به اینکه واحدهای اندکی برای افتتاح باقی مانده باید کار را با اراده و تعصب پیش برد چراکه حیف است پروژه ها تا پایان دولت به پایان نرسد.

مهرآبادی با توجه به طرح مثبت و سازنده اقدام ملی و زمینه سازی برای تولید مسکن که از وظایف دولت است، گفت: معتقدم در جاهایی که زمین مورد نیاز وجود نداشت نباید ثبت نامی انجام می شد اما اکنون که ثبت نام انجام شده واریز وجه متقاضیان ما را متعهد می کند و باید در حد توان انجام شود.

کد خبر: ۷۶٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha