۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
احصاء ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی برای روستاییان
مدیر عامل آبفای کشور خبر داد

احصاء ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی برای روستاییان

جانباز، مدیر عامل آبفای کشور گفت: پس از ادغام شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی ۶ میلیون متر مکعب منابع آبی جدید بدون هزینه‌کرد برای روستاها احصاء شد.

به گزارش بازار، حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای بخش آب و فاضلاب کشور این بود که بخش روستایی خدماتی بهتر و مانند شهرها دریافت کنند افزود: پیرو مصوبات شورای عالی اداری و هیات وزیران، یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای امسال انجام شد.

وی گفت: تا قبل از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، به دلیل مغایرت قانونی، این شرکت‌ها نمی‌توانستند از تاسیسات یکدیگر استفاده کنند، اما در حال حاضر به سامانه‌های آب و شبکه جمع آوری فاضلاب مشترک وصل شدند.

جانباز افزود: قبل از ادغام و یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، فقط در سطح شهرستان‌ها دفتر داشتیم، ولی اکنون تعداد مراکز خدمات رسانی به روستاها به بیش از ۳ برابر افزایش یافته است و در هزار و ۲۴۱ شهر به روستاییان خدمت رسانی انجام می‌شود.

وی گفت: از سامانه مشترک ۱۲۲ و ۱۵۲۲ نیز هموطنان روستایی استفاده می‌کنند و امیدواریم در سال‌های بعد این خدمات توسعه یابد و میزان خدمات رسانی و کیفیت آن افزایش پیدا کند.

مدیر عامل آبفای کشور در پایان افزود: در حال حاضر زمان رسیدگی به رفع حوادث ۳۰ دقیقه کاهش یافته است.

کد خبر: ۷۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha