۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۲۶۰ کارتن دستکش احتکار شده در زنجان کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۲۶۰ کارتن دستکش احتکار شده در زنجان کشف شد

زنجان - مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از کشف ۲۶۰ کارتن دستکش احتکار شده در استان خبر داد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس تقاضا برای مصرف برخی از اقلام بهداشتی افزایش یافته است، گفت: در این میان برخی از سود جویان با احتکار این اقلام بازار را نا امن می کنند. 

وی از کشف ۲۶۰ کارتن دستکش بیمارستانی احتکار شده در زنجان خبر داد و گفت: قانون با این محتکر به جد برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه بازرسی ها و نظارت‌ها با همکاری سازمان صمت در سطح استان با جدیت انجام می شود، گفت: بازرسی ها در استان افزایش محسوسی داشته است.

ممیزی ابراز کرد: نظارت‌ها در استان به صورت دو شیفته انجام می‌شود و روسای شعبات به همراه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی به صورت سرزده بازدید می‌کنند.

وی گفت: مردم تخلفات را با شماره ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش دهند تا در اسرع وقت جلوی تخلفات گرفته شود و قانون با کسی شوخی ندارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان یادآور شد: گشت پلیس، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به‌ صورت شبانه‌ روز در حال رصد و پایش بازار تولید و توزیع اقلام بهداشتی هستند.

ممیزی افزود: با کسانی که لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به منظور گران فروشی احتکار کنند برخورد قانونی کرده و واحد پلمب می شود.

کد خبر: ۷٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha