۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
رصد بازار همدان با تشکیل ۲۶ تیم بازرسی | ۴۳ پرونده احتکار به تعزیرات حکومتی ارسال شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد:

رصد بازار همدان با تشکیل ۲۶ تیم بازرسی | ۴۳ پرونده احتکار به تعزیرات حکومتی ارسال شد

همدان- یونسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از اجرای مانور رصد بازار خبرداد و گفت: ۲۶ تیم بازرسی بازار را انجام و از صنوف مختلف سرکشی می کنند.

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: مصادف با سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی مانور سراسری تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر استان همدان، با دستور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در این طرح ۲۶ تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در استان در بازار حاضر و از صنوف مختلف بازرسی می کنند.

مرضیه یونسی گفت: در این طرح ابتکاری بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی، صمت، جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف حضور دارند.

یونسی افزود :از ابتدای سال هشت هزار و ۳۷۷ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که ۹۸درصد آنها رسیدگی و رای مقتضی صادر شده است.

وی گفت: از این تعداد ۷۸۰ پرونده تخلف مربوط به نانوایی ها،۲۰۳ پرونده مربوط به تخلف مرغ فروشی ها، ۱۴۱پرونده مربوط به تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران، ۱۲۱پرونده مربوط به میوه فروشی ها و تعداد۴۲پرونده تخلف مربوط به کشتارگاه ها بوده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال در راستای اجرای طرح های مختلف تعداد ۶۸۱ تیم بازرسی گشت مشترک شش هزار و ۳۲۸ بازرسی را انجام داده که یک هزار و ۳۳۵ گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

یونسی گفت: در این بین فقط در خصوص احتکار ۴۳ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که برای متخلفان بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

یونسی گفت: در پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و کالا و خدمات برای متخلفان بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha