۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
اجرای مسکن ملی در قزوین رضایت بخش نیست
معاون عمرانی استاندار قزوین:

اجرای مسکن ملی در قزوین رضایت بخش نیست

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: فرآیند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان رضایتبخش نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، علی فرخزاد در جلسه بررسی وضعیت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن قزوین که صبح دوشنبه با حضور مسئولان اجرایی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در طی ۴ مرحله ثبت نام تعداد متقاضیان برای دریافت مسکن ملی در قزوین به ۳۰ هزار نفر رسیده است.

وی گفت: ۱۳ هزار نفر در مجموع ۳ مرحله و ۱۷ هزار نفر در مرحله چهارم ثبت نام متقاضی دریافت مسکن ملی بودند که فرآیندهای پایش این افراد در قزوین در حال اجراست.

معاون عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی  مسکن در مهرگان، آبیک، بوئین زهرا، تاکستان، محمود آباد، بیدستان، اقبالیه و اسفروین به مساحت ۴۰ هکتار آماده سازی شده است.

فرخزاد بیان کرد: عملیات تخصیص زمین و آماده سازی اراضی در الوند، اقبالیه، آوج و تاکستان در حال آماده سازی است و بخشی از اراضی مورد نیاز در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر نیز در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به صورت کلی از روند اجرای طرح مسکن ملی در قزوین رضایت نداریم چرا که از مجموع ۱۲ هزار واحد مسکونی تخصیص یافته به استان قزوین تنها عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد در استان آغاز شده است.

کد خبر: ۷۶٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha