۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
۵۶ فقره پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۵۶ فقره پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: ۵۶ فقره گواهی پایان کار در ۱۱ ماه سال ۹۹ در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جاری ۵۶ فقره پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، تاکید کرد: ۴۵ فقره گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته برای حدود ۳۲ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

وی بیان کرد: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال حدود ۱۵۲ درصد از لحاظ مساحت و بیش از ۲۴ درصد از لحاظ تعداد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان در ادامه اظهارکرد: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۳ درصد و تعداد ۲۹ درصد افزایش داشت.

آل بویه خاطرنشان کرد: ۲۲۱ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این مساله در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷۱ فقره بود.

وی افزود:  در حالی که جواز احداث از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۸ برای بیش از ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۱۶۵ هکتار رسید.

کد خبر: ۷۶٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha