۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
انتخابات شرکت سهام عدالت ۲۰ اسفند برگزار می‌شود/ ۴۵۰ هزار نفر در اردبیل واجد شرایط رای دادن
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل:

انتخابات شرکت سهام عدالت ۲۰ اسفند برگزار می‌شود/ ۴۵۰ هزار نفر در اردبیل واجد شرایط رای دادن

اردبیل- نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: انتخابات مجمع هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه انتخابات مجمع هیئت مدیره شرکت سهام عدالت استان اردبیل ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود اظهار کرد: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند،‌ باید با داشتن کدبورسی در این انتخابات مشارکت کنند تا افراد شایسته در رأس کار شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان قرار گرفته و مدافع حق و حقوق آنها باشند.

وی تصریح کرد: در سطح کشور ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت وجود دارد که ۲.۵ میلیون نفر آنها فوت کرده و در حال حاضر بیش از ۴۶ میلیون نفر دارنده سهام عدالت هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز ۴۵۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم را با مدیریت شرکت تعاونی سهام عدالت استان برگزیدند که باید در انتخابات ۲۰ اسفند به اعضای مجمع به عنوان هیئت مدیره جدید رأی داده و آنها را برگزینند.

نوروزی افزود: قرار است انتخابات ۱۶ شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در ۲۰ اسفند برگزار شود که یکی از این شرکت‌ها مربوط به شرکت استانی سهام عدالت در اردبیل است که رأی‌گیری در ۲۰ اسفند از طریق فضای مجازی و ورود به سامانه تعریف شده به انجام خواهد رسید.

وی در مورد تأیید صلاحیت اعضای هیئت مدیره خاطر نشان کرد: این کار در یک فرآیند قانونی و از طریق سازمان بورس انجام شده و بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور در ۲۰ اسفند همزمان با مراکز استان‌ها در اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

نوروزی اضافه کرد: دارندگان سهام عدالت در قالب شرکت استانی می‌توانند پیگیر حق و حقوق خود و همچنین ورود به بازار سرمایه باشند تا منافع بیشتری نصیب فعالان این بخش شود.

کد خبر: ۷۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha