۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
۳۰۴ تن ماهی استخوانی از آب های گلستان صید شد
معاون شیلات گلستان:

۳۰۴ تن ماهی استخوانی از آب های گلستان صید شد

گرگان- معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: ۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شیلات گلستان، محسن یحیایی اظهارکرد: تاکنون و بعد از گذشت حدود پنج ماه از آغاز فصل صید، ۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده که در این بین سهم هر شرکت تعاونی به طور میانگین ۱۸ تن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای زمان صید تاکنون صیادان پره  گلستانی توانستند ۲۲۸ قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد را که از آب های استان صید شده بود، به دریا بازگردانند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: صید ماهیان استخوانی که از ۱۵ مهر ماه در آب های استان آغاز شده حداقل تا نیمه فرودین ماه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود در این مدت نتیجه تلاش صیادان پره استان، صید ۳۵۰ تن انواع ماهیان استخوانی باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با صید استان تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مسدود شدن کانال هایی است که در مسیر تردد شناورهای یگان حفاظت از منابع آبزیان قرار دارند.

یحیایی افزود: این انسداد که در پی پسروی آب دریا به وجود آمده مانع از حرکت شناورها، در راستای انجام عملیات های مبارزه با صیادان غیر مجاز می شود که امیدواریم به زودی با لایروبی این کانال ها مسیر تردد شناورها هموار شود.

کد خبر: ۷۶٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha