۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
 ۲ پروژه جهش تولید در گیلان ۲۰۰ شغل ایجاد می کند
استاندار گیلان:

۲ پروژه جهش تولید در گیلان ۲۰۰ شغل ایجاد می کند

رشت- استاندار گیلان گفت: دو پروژه تولیدی تعریف شده در قالب جهش تولید در استان برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت که در قالب پروژه‌های جهش تولید استان تعریف شده اند، با یادآوری نامگذاری سال جاری تحت عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در استان نیز تلاش شد تا از فرصت‌هایی که امکان افزایش تولید و ظرفیت اشتغال را دارند، شناسایی و حمایت شوند.

وی شناسایی واحدهای تولیدی تعطیل، راکد و نیمه راکد برای ارتقاء به ظرفیت اسمی را یکی از برنامه‌ها در راستای تحقق شعار راهبردی جهش تولید عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های بازدید شده امروز از جمله واحدهای تعطیل بود که با سرمایه‌گذار جدید به مرحله تولید رسیده است.

استاندار گیلان به بازدید از واحد تولید لوازم طبی  اشاره کرد و افزود: این واحد تولیدی نیز در زمره پروژه های جهش تولید استان بوده که حمایت های تسهیلاتی برای طرح توسعه آن مصوب شده است.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی به واسطه کیفیت محصولات، از جمله شرکت‌های مهم کشور محسوب می‌شود و زمینه صادرات بویژه به همسایگان را داراست.

استاندار گیلان اضافه کرد: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای دو واحد تولیدی بازدید شده، مصوب و در مراحل پرداخت است و با اجرای طرح های توسعه دو واحد مذکور، در مجموع برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

کد خبر: ۷۶٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha