۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۲۸ هزار تن نهاده‌های دامی در استان اردبیل توزیع می‌شود
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل:

۲۸ هزار تن نهاده‌های دامی در استان اردبیل توزیع می‌شود

اردبیل- آذری، مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته ۲۸ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع می‌شود که ۵۰۰ تن آن برای دو هزار خانوار عشایر در نظر گرفته شده است.

معرفت آذری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۸ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع می‌شود که ۵۰۰ تن آن برای دو هزار خانوار عشایری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: نهاده‌های توزیع شده با قیمت بازار ۳۰ هزار تومان اختلاف دارد که منفعت ۱۵ میلیارد ریالی برای تولیدکنندگان به دنبال داشته و سبب کاهش قیمت نهاده‌های دامی در بازار می‌شود؛ به همین منظور برای تأمین نیاز عشایر محموله‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: روند فعالیت تعاونی‌های عشایری با مشکلاتی مواجه شده اما این مسئله زمینه ارائه خدمات به عشایر را متوقف نکرده و در این زمینه نهاده و تجهیزات مورد عشایر به صورت مداوم توزیع می‌شود که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

آذری ادامه داد: توزیع نهاده و تجهیزات مورد نیاز عشایر به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه با رفع مشکلات موجود درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود دست یافته و با رفع مشکلات و موانع برای بهبود وضعیت دامی عشایر که به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان دامی کشور هستند گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: تدابیر لازم برای دسترسی عشایر به نهاده‌های دامی و آرد یارانه‌ای در استان فراهم شده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اساسی در تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

کد خبر: ۷۶٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha