۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
صدور مجوز بهره‌برداری از ۹ کارخانه تولید آب معدنی در فریدونشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صدور مجوز بهره‌برداری از ۹ کارخانه تولید آب معدنی در فریدونشهر

اصفهان– صفری، فرماندار فریدونشهر گفت: تاکنون ۹ مجوز بهره برداری از کارخانه تولید آب معدنی در فریدونشهر صادر شده است که تاکنون تنها یکی از این مجوزها به مرحله بهره برداری رسیده است.

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اظهارات نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در زمینه ضرورت راه‌اندازی کارخانه تولید آب معدنی در فریدونشهر اظهار داشت: با توجه به میزان بارش، چشمه‌های موجود و دیگر منابع آبی شهرستان فریدونشهر راه‌اندازی این کارخانجات می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس سند آمایش سرزمین استان اصفهان به عنوان سند راهبردی توسعه راه‌اندازی کارخانجات، صنعت و معادن در شهرستان فریدونشهر محدود و در برخی از موارد ممنوع است، ابراز داشت: از سوی دیگر فعالیت در زمینه گردشگری، کشاورزی، دامپروری، تولید آبزیان و تولید آب معدنی در این شهرستان مورد توجه بوده است.

تنها یک کارخانه آب معدنی در آستانه بهره برداری است
فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه در گذشته ۹ مجوز بهره برداری از کارخانه آب معدنی در این شهرستان صادر شده است، اضافه کرد: برای برخی از مجوزها زمین و تسهیلات در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد تاکنون تنها یک کارخانه در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: حدود سه کارخانه دیگر نیز دارای حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده‌اند و مابقی مجوزها هنوز به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است.

صفری با بیان اینکه برای تسهیل در بهره برداری از این کارخانجات موضوع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شده است، ابراز داشت: چنانچه بتوان با افرادی که مجوزهای راه‌اندازی کارخانجان آب معدنی را دریافت کرده‌اند مذاکره کرد آنها به فعالیت خود ادامه خواهند داد و در غیر این صورت مجوز آنها باطل و مجوز جدید برای متقاضیانی که زیاد هم هستند، صادر خواهد شد.

کد خبر: ۷۶٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha