۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
محتکران سم کشاورزی در همدان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

محتکران سم کشاورزی در همدان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴ میلیارد ریالی محتکران سم کشاورزی در استان همدان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار بازار از جریمه چهار میلیارد ریالی محتکران سم کشاورزی در استان همدان خبر داد و گفت: این محکومیت به دلیل احتکار ۲۴ هزار و ۳۷۰ لیتر انواع سم کشاورزی توسط تعزیرات حکومتی صادر شد.

وی افزود: دو متهم به دلیل عدم اعلام موجودی کالا در سامانه به اتهام احتکار احضار و علاوه بر الزام به توزیع کالا در شبکه رسمی به جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

داریوش جودکی گفت: با توجه به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار یک شرکت توزیع سم کشاورزی و یک واحد صنفی فروش سم مبنی بر احتکار ۲۴ هزار و ۳۷۰ لیتر انواع سم به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال، پرونده مشارالیهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: شعبه هیت بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار وجری تشریفات قانونی متهمان را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در مجموع به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که هر دو پرونده در اجرای احکام در حال اجرا است.

جودکی پل ارتباطی تعزیرات حکومتی استان همدان و مردم را تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کرد.

کد خبر: ۷۶٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha