۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
بهره برداری از واحد تولیدی مواد شیمیایی سیمان و بتن در منطقه آزاد ماکو
مدیر تسهیل تولید صنایع منطقه آزاد ماکو خبر داد:

بهره برداری از واحد تولیدی مواد شیمیایی سیمان و بتن در منطقه آزاد ماکو

ارومیه- مدیر تسهیل تولید صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از بهره برداری از یک واحد تولیدی مواد شیمیایی سیمان و بتن گچ در این منطقه خبر داد.

آرش یوسف زاده عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر گفت: مجوز بهره برداری صنعتی شرکت توسعه و زیرساخت پرتوسا منطقه آزاد ماکو به منظور تولید انبوه مواد شیمیایی سیمان و بتن گچ به صورت ملات های پودری صادر شد.

وی افزود: این واحد صنعتی با ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن و با سرمایه گذاری بخش خصوصی  و با اشتغالزایی  ۱۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

مدیر تسهیل تولید صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از آمادگی این منطقه برای همکاری با سرمایه گذاران خبر داد و گفت: منطقه آزاد ماکو با آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی در نزدیکی مرزهای ترکیه و با اعطای مزایای ویژه، آماده پذیرش تولیدکننده ها و سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در منطقه آزاد ماکو طبق قانون به صورت ۱۰۰ درصد از مالیات بر درآمد و ارزش افزوده معاف است، افزود: برای معافیت مالیاتی فعالیت‌های اقتصادی باید مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو اخذ و اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر به اداره دارایی و امور مالیاتی ارایه شود.

کد خبر: ۷٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha