۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
ورود روزانه ۶ دستگاه خودروی ۶ دنده به بازار از فردا
مدیرعامل ایرانخودرو در گفتگو با بازار خبر داد

ورود روزانه ۶ دستگاه خودروی ۶ دنده به بازار از فردا

قزوین- مقیمی، مدیر عامل شرکت ایرانخودرو گفت: از فردا روزانه شش دستگاه خودروی رانا با گیربکس شش سرعته روانه بازار می شود.

فرشاد مقیمی در حاشیه سفر یکروزه رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارداشت: امروز نخستین خط تولید گیربکس شش سرعته کشور در کارخانه نیرومحرکه قزوین به بهره برداری رسید که بر همین اساس از فردا روزانه شش دستگاه خودرو رانا با گیربکس شش سرعته وارد بازار می شود.

وی افزود: پس از این با دستیابی ایران به فناوری تولید گیربکس شش سرعته خودروهای دناپلاس و رانا نیز با این فناوری به بازار عرضه می شود.

مدیرعامل ایرانخودرو اظهار کرد: شرکت نیرومحرکه قزوین امروز به کیفیت مطلوبی در زمینه تولید انواع گیربکس ها دسترسی پیدا کرده است و به زودی گیربکس شاهین نیز در قزوین تولید خواهد شد.

مقیمی گفت: یکی از مهم ترین دستاوردها در این حوزه ساخت خودروی شش سرعته با تکنولوژی و توانمندی متخصصین داخلی بوده است که افتخاری ارزشمند برای ما محسوب می شود.

وی گفت: در پی احداث این خط تولید جدید نیرومحرکه امروز ظرفیت تولید ۴۰۰ ست گیربکس شش سرعته و ۲ هزار و ۴۰۰ ست گیربکس پنج سرعته را خواهد داشت.

کد خبر: ۷۶٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha