۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
۵ هزار کارگر ایلامی مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۵ هزار کارگر ایلامی مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: پنج هزار و ۴۶ کارگر ایلامی همزمان با شیوع کرونا از اول اسفند ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹ مشمول دریافت بیمه بیکاری شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: پنج هزار و ۴۶ کارگر ایلامی که همزمان با شیوع کرونا از اول اسفند ۹۸ تا پایان تیر ماه ۹۹ بیکار شده اند، مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.

وی افزود: همچنین ۹۹۵ نفر در استان مشمول دریافت مقرری بیمه‌ بیکاری از ابتدای مرداد تا پایان بهمن امسال شده اند.

شیرخانی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح یارانه دستمزد اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های یارانه دستمزد و مشوق بیمه ای در استان ۷۲۱ نفر مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به اینکه  طرح یارانه دستمزد سبب اشتغال۴۰۵ نفر و طرح مشوق بیمه ای نیز۲۱۶ نفر را در استان مشغول به کار کرد، یادآور شد: استان ایلام موفق به جذب ۲۱۶ کارورز شده است.

شیرخانی گفت: تاکنون ۳۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به چهار هزار و ۷۰۱ طرح اشتغال روستایی در استان توسط بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت که زمینه اشتغالزایی هفت هزار و ۱۸۸ نفر در استان را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: ۱۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا تاکنون به دوازده هزار و ۶۱۲ طرح در این استان پرداخت شد.

کد خبر: ۷۶٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha