۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
لزوم برنامه‌ریزی و تعمیر شبکه‌های توزیع برق همدان برای کاهش خاموشی ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی و تعمیر شبکه‌های توزیع برق همدان برای کاهش خاموشی ها

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: برنامه‌ریزی و تعمیرات شبکه‌های توزیع برق در خصوص رفع ضعف ولتاژها و کاهش خاموشی‌ها باید به گونه‌ای باشد که تأثیر حداکثری و بلندمدت را شامل شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در بازدید از مدیریت توزیع برق شهرستان رزن اظهار داشت: در سال جاری معادل هشت میلیارد تومان اعتبار در اختیار توزیع برق رزن قرار داده شده که تاکنون ۷۵ درصد جذب داشته و امید می رود تا پایان سال تمام اعتبارات ابلاغی جذب شود.

وی با اشاره به تعداد زیاد روستاهای در شهرستان رزن و میزان پراکندگی آنها گفت: در بخش اعتبارات عوارض روستایی از سال ۹۲ تاکنون حدود ۲۰ درصد اعتبارات استان همدان در این شهرستان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: با نصب پست ۶۳ کیلوولت کرفس موفق به آزادسازی ۱۰ مگاوات برای رزن شده‌ایم که امکان سرمایه‌گذاری در این شهرستان را فراهم کرد.

وی افزود: با تبدیل ۱۸ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در کاهش تلفات و ضریب پایداری برق شهرستان گام مؤثری برداشته شد.

جمشیدی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای شاخص محوری حرکت می‌کند که نتیجه آن افزایش رضایتمندی عمومی است، عنوان کرد: افزایش وصول یعنی ارائه خدمات بهتر، مدیریت مصرف یعنی کاهش خاموشی‌ها و رفع ضعف ولتاژ به معنای افزایش رضایتمندی است، بنابراین ارتقا شاخص‌های شرکت هدف نهایی برای حرکت رو به جلو است.

وی افزود: با توجه به شرایط مالی شرکت، برنامه‌ریزی و تعمیرات شبکه‌های توزیع در خصوص رفع ضعف ولتاژها و کاهش خاموشی‌ها باید به گونه‌ای باشد که تأثیر حداکثری و بلندمدت را شامل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده برای سال جاری در راستای پایداری برق مطمئن و جلوگیری از سرقت شبکه‌ها و تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار از اهم برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه مدیریت بار زمستان و رعایت مدیریت مصرف انرژی در سر لوحه امور قرار دارد، گفت: طرح‌ها و اقدامات باید هدفمند و هزینه‌کردها در راستای بهترین نتیجه برای استمرار برق و کاهش خاموشی‌ها صورت گیرد.

کد خبر: ۷۶٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha