۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تولید گیربکس اتوماتیک به همت وزارت صمت محقق می شود
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولید گیربکس اتوماتیک به همت وزارت صمت محقق می شود

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری و تعامل تنگاتنگی با این کمیسیون دارد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عزت الله اکبری تالار پشتی در مراسم افتتاح خط تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته در شرکت نیرو محرکه (استان قزوین) که با حضور وزیرصمت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: نظرات وزیر صنعت، معدن و تجارت همواره منطبق و در راستای سیاست‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی همچنین بیان کرد: از زمان انتخاب آقای رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت امورات مرتبط با این وزارتخانه سر و سامان بهتری گرفته است.

از توان بخش خصوصی برای ایجاد توسعه متوازن استفاده کنیم
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: باید موانع را برطرف و توسعه متوازن در کشور داشته باشیم که در این راستا حداکثر استفاده از توان بخش خصوصی ضروری است.

مجلس برای کمک به تسهیل فرآیندها و حمایت از تولید آمادگی دارد
اکبری تالارپشتی همچنین بر آمادگی مجلس و کمیسیون صنایع معادن برای همکاری در راستای تسهیل فرآیند ها و کمک به حوزه تولید تاکید کرد.

تولید گیربکس اتوماتیک به همت وزارت صمت محقق میشود
وی همچنین تولید گیربکس اتوماتیک را از ضرورت‌های کشور دانست و افزود: به همت وزارت صمت، ایران خودرو و بخش خصوصی و جوانان توانمند می توانیم گیربکس را تولید کنیم.

کد خبر: ۷۶٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha