۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
۷۰۰۰ میلیارد ریال سالانه صرف درمان مشمولان بیمه سلامت در مازندران می شود
مدیرکل بمیه سلامت مازندران:

۷۰۰۰ میلیارد ریال سالانه صرف درمان مشمولان بیمه سلامت در مازندران می شود

ساری - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: سالانه هفت هزار میلیارد ریال برای درمان مشمولان بیمه سلامت در استان هزینه و پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار،رسول ظفرمند عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نیمی از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: سالانه بیش از هفت هزار میلیارد ریال برای درمان مشمولان تحت پوشش هزینه می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آزمون وسع و سنجش درآمد مشمولان برای پایش در افراد تحت پوشش افزود: تاکنون حدود ۲۰ هزار در پوشش اجباری سلامت که از آبان ماه سال جاری در استان آغاز شد، ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی سالانه برای درمان مددجویان شمار بیماران خاص تحت پوشش را بیش از چهار هزار و ۵۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین هزینه ها صرف درمانی این بیماران می شود و هر بیمار خاص حدود ۹۰۰ هزار تومان در ماه هزینه دارد.

ظفرمند شمار مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت را در استان بیش از دو هزار و ۳۰۰ مرکز اعلام کرد و گفت: این مرکز به مشمولان تحت پوشش و بیماران خاص کلیوی، دیالیزی، هموفیلی و غیره خدمات می دهند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران درباره مطالبات بیمارستان ها و مراکز طرف قرار داد گفت: امسال ۲۱ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان های دولتی و۱۰ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان های خصوصی پرداخت شده است.

کد خبر: ۷٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha