۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
پروژه های صنعتی شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

پروژه های صنعتی شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد

قزوین-با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت سه پروژه صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی کاسپین واقع در استان قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد.

بازار، گروه استانها: علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به منظور افتتاح و بهره برداری از طرح های صنعتی و تولیدی به استان قزوین سفر کرد که در اولین بخش از سفر خود با حضور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین از پروژه های صنعتی و تولیدی این شهرک صنعتی بهره برداری کرد.

افتتاح طرح های صنعتی استان، بازدید از چندین پروژه در حال اجرا، حضور در جلسه  کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع استان قزوین با بیش از دو هزار نوع محصول متنوع از ۲۰۰ شرکت مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین از برنامه های سفر وزیر صنعت و معدن به استان قزوین  است.

رزم حسینی همچنین در ادامه این سفر یکروزه خود به استان افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت، کلنگ زنی سه طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی کاسپین و خرمدشت و بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی صنایع کوچک و نمایشگاه نهضت ساخت داخل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین  و حضور در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان استان قزوین را در برنامه خود دارد.

بزرگترین پروژه تولید انواع چینی و سرامیک آنتی باکتریال کشور در قزوین ساخته می شود

در حاشیه سفر یکروزه رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قزوین با حضور هدایت الله  جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی و  لطف الله سیاهکلی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صمت ، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مدیران دولتی و بخش خصوصی کلنگ ساخت بزرگترین پروژه تولید انواع چینی و سرامیک آنتی باکتریال کشور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به زمین زده شد.

فرآیند ساخت این واحد صنعتی با ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۷ میلیون یورو سرمایه ارزی آغاز به کار شده است که پس از تکمیل و بهره بردرای میتواند برای بیش از ۱۳۰ نفر در استان قزوین اشتغال مستقیم ایجاد کند.

پیش بینی می شود در  این واحد سالانه دو هزار تن انواع لوازم بهداشتی چینی، بیش از هزار و 500 تن پانل سرامیکی نمای ساختمان و هزار و 500 تن قطعات تزیینی از کاشی و سرامیک تولید خواهد شد.

همچنین این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۸۵ هزار و زیربنای ۳۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث می شود که با توجه به نوع فعالیت ویژه و تولیدات به خصوص این واحد میتواند ارزآوری، صادرات و رونق اقتصادی مناسبی برای این بخش در کشور ایجادکند.

خط تولید پارچه پرده ای شرکت هاوین پسند نوین به بهره برداری رسید
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت  در بخش دیگری از سفر خود به استان قزوین در شرکت هاوین پسند از تولید کنندگان پارچه استان حضور پیدا کرد و با مسئولین و کارگران این واحد تولیدی به گفت و گو نشست و مشکلات و مسائل این واحد تولیدی را شنید.

در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از خط تولید جدید این شرکت که به تولید انواع پارچه های پرده ای اختصاص داده شده است بهره برداری کرد.

این واحد صنعتی با ۵  میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده و برای ۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است که با افتتاح این واحد سالانه ۵۶۱ هزار مترمربع انواع پارچه پرده ای ( تاروپود فیلامنت ) تولید و به بازار عرضه می شود.

در صورت اجرای طرح توسعه این واحد با ۱۰۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری، تولید پارچه های فیلامنتی و گلدوزی بر روی پارچه نیز پیش بینی شده است که امروز از انواع مورد پسند عموم در جامعه است و می تواند بازار خوبی در داخل کشور و کشورهای همسایه داشته باشد.

این واحد در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و زیربنای ۳۰۱۰ متر مربع در شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی شده است که اشتغال، پویایی و ارزآوری مناسبی برای استان قزوین به همراه خواهد داشت.

طرح توسعه یک واحد تولید محصولات آرایشی در قزوین کلید خورد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان قزوین به همراه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی و ملی از یک واحد صنعتی تولید انواع محصولات آرایشی واقع در شهرک صنعتی کاسپین  استان قزوین بازدید و طرح توسعه این واحد صنعتی را کلید زد.

این واحد با ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و یک میلیون و ۲۳ هزار دلار هزینه ارزی احداث می شود و با افتتاح آن سالانه ۲۱ هزار و ۷۰۵ تن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی و هزار و 800 تن بطری تولید می شود.

طرح توسعه این واحد تولیدی  در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰ هزار متر مربع احداث خواهد شد که برای ۳۱۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

خط تولید جدید دانش بنیان این واحد تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی که سال آینده به بهره برداری می رسد یکی از محصولات بازارهای حوزه خلیج فارس و اروپاست و هم اکنون نیز ۲۵ درصد از سهم بازار ضدعفونی کننده و خمیر دندان کشور را در دست دارد.

هم اکنون محصولات آرایشی و بهداشتی این واحد تولیدی به بسیاری از کشورهای همسایه صورت می گیرد.

رزم حسینی در سفر خود به شهرک صنعتی کاسپین قزوین  از پروژه های صنعتی و تولیدی این شهرک بازدید و از  تعدادی از این واحدها بهره برداری کرد.

همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی تعدادی از پروژه های صنعتی استان کلنگ زنی گردید که پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه ها اشتغالزایی و پویایی اقتصادی خوبی برای این شهرک صنعتی ایجاد شود.

کد خبر: ۷۶٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha