۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تحویل واحدهای مسکن مهر منوط به همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

تحویل واحدهای مسکن مهر منوط به همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است

طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به زودی تمام واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد منوط به کمک دستگاه خدمات‌رسان، اتمام و تحویل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جریان بازدید از پروژه‌های شهر جدید هشتگرد و بررسی پروژه‌های مسکن مهر، از مسوولان شرکت عمران این شهر جدید خواست، تکمیل مسکن مهر  را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و تمرکز خود را بر روی اتمام این پروژه معطوف کنند.

وی به مسئولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد، ضمن نظارت مستمر بر پروژه ها، با پیمانکاران کم‌کار هیچگونه مماشاتی نداشته باشند و  با آنها به صورت جدی برخورد شود تا پروژه‌ها طبق زمانبندی به انجام رسد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و با مدیریت و برنامه ریزی برای حل مشکلات گام بردارند تا عملکرد آنان نارضایتی متقاضیان را به دنبال نداشته باشد؛ چرا که رفتار نامناسب مسئولان و عدم تلاش برای حل مشکلات، نارضایتی از مجموعه شرکت و دولت را در پی خواهد داشت.

طاهرخانی اظهار داشت: عملیات ساختمانی تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده اما با مشکل تأمین زیرساخت مواجه هستیم و علیرغم ایجاد شبکه های ‌آب، فاضلاب و برق به سایت های مساکن مهر، دستگاه های خدمات رسان با مشکل نصب کنتور مواجه هستند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست که این حجم از هزینه ها و خدمات انجام شده است اما برای مثال به خاطر نبود کنتور آب و برق، تحویل واحدها به تعویق افتاده است.

طاهرخانی در جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر گفت: به منظور تکمیل زیر ساخت ها و تامین خدمات زیر بنایی در پروژه‌های باقیمانده پیگیری و نهایت همکاری را خواهیم داشت تا هر چه سریعتر زیرساخت های این پروژه‌ها تکمیل و واحدها تحویل شود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: علیرغم اینکه در مسکن مهر بخشی از کار به عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و بخشی به عهده دستگاههای خدمات رسان، اما به منظور تکمیل زیرساخت،   وزارت راه و شهرسازی ۸۱ میلیارد تومان به دستگاههای خدمات رسان کمک کرده و در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد به منظور تامین  زیرساخت هزینه و تفاهمنامه منعقد کرده است.

طاهرخانی گفت: مشکلاتی که در تامین زیرساخت‌ها وجود دارد،  فرآیند تحویل و فروش اقساطی را با کندی مواجه کرده است اما با این وجود فرآیند تکمیل پروژه‌ها از دی تا بهمن ماه دو برابر شده و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰  تمام واحدهای مسکن مهر، منوط به همکاری دستگاه های خدمات‌رسان به اتمام خواهد رسید.

مسعود حق لطفی گفت: در حال حاضر  ۸ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در مرحله فروش اقساطی است و ۶ هزار واحد نیز تحویل نشده است.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در تحویل واحدهای آماده شده بیان کرد: هم اکنون تعدادی از پروژه های مسکن مهر آماده تحویل و در مرحله فروش اقساطی است و ضروری است متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به دریافت دفترچه اقساط بانکی و تحویل واحدشان اقدام نمایند.

وی گفت: نازک کاری کلیه مساکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سالجاری به اتمام می‌رسد.

کد خبر: ۷۵٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha