۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
۴ واحد صنعتی آلاینده در قزوین به مراجع قضایی معرفی شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین:

۴ واحد صنعتی آلاینده در قزوین به مراجع قضایی معرفی شدند

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: در پی پایش شبانه روزی میزان آلاینده در واحداهای صنعتی استان قزوین، ۴ واحد صنعتی آلاینده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، اکبر کشت پرور ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به معرفی ۴ واحد صنعتی آلاینده به مراجع قضایی استان بیان کرد: پایش شبانه روزی واحدهای صنعتی استان قزوین از نظر میزان آلایندگی محیط زیست و فضای زندگی انسان امروز به یکی از مهم ترین اولویت ها در شهر صنعتی قزوین تبدیل شده است و در این خصوص حساسیت ویژه ای ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در همین پایش های مداوم ۴ واحد صنعتی استان قزوین با آلایندگی های بیش از حد مجاز اخطار دریافت کرد اما به دلیل ادامه مشکلات ناچار به معرفی این واحدهای صنعتی به مراجع قضایی استان شدیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: رها سازی فاضلاب از مهم ترین آلایندگی های این واحدهای صنعتی بود که منجر به پرونده سازی علیه این واحدها گشت و امیدواریم معرفی آنان به مراجع قضایی بتواند اقدامی مناسب علیه این آلایندگی ها باشد.

کشت پرور گفت: حراست و حفاظت آب، خاک و هوا از مهم ترین نیازهای زندگی سالم بشریت است که در این خصوص وظیفه داریم با جدیت در مقابل سوء استفاده گران بایستیم.

وی  افزود: استقرار بیشتر واحدهای تولیدی استان قزوین در مرکز شهرستان موجب شده است تا نظارت و پایش مستمر در خصوص آلایندگی ها در راس برنامه ها قرار گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین همچنین عنوان کرد: گشت های منظم به منظور جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین تاکید کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مانند شکار و صید پرندگان و حیوانات وحشی موضوع را با شماره تلفن‌های ۳۳۳۷۴۹۰۰-۳ و سامانه ۱۵۴۰ یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر: ۷٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha