۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
ضرورت ایجاد دادگاه های تخصصی دریایی
عضو کمیسیون صنایع مجلس عنوان کرد

ضرورت ایجاد دادگاه های تخصصی دریایی

رضیان، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد دادگاه تخصصی دریایی بسیار مهم و حساس است چرا که می تواند مشکلات فعالان بخش دریایی را حل کند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوری، عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره ایجاد دادگاه دریایی، تصریح کرد: ایجاد دادگاه تخصصی دریایی برای کشور یک الزام است چرا که این امر می تواند مشکلات و چالش های مربوط به فعالان صنعت دریایی را حل کند.  

وی با بیان اینکه مجلس در ایجاد دادگاه دریایی همکاری های لازم دارد، افزود: اگر به صورت فنی و تخصصی به مسایل دریایی نگاه شود، بسیاری از مشکلات حقوقی که در زمینه دریایی وجود دارد، حل می شود.

وی گفت: با توجه به مرز دریایی کشور و روند توسعه ای که صنعت حمل و نقل دریایی و سازمان بنادر و دریانوردی دارد ایجاد دادگاه دریایی یک نیاز جدی است که بایستی در اولویت قرار گیرد.  

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دادگاه های تخصصی از نظر فنی بسیار مفید است چرا که می تواند مشکلات را به صورت تخصصی و حرفه ای بررسی کند، تصریح کرد: برای اینکه در حوزه حمل و نقل دریایی و شقوق مرتبط با این حوزه به کارآمدی برسیم، ایجاد دادگاه دریایی گام مثبت و اثرگذاری است.  

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس یادآورشد: از آنجا که ضرورت ایجاد دادگاه دریایی احساس می شود، امیدوارم که در قالب طرح و یا لایحه دولت این امر در مجلس مطرح شود.

کد خبر: ۷۵٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha