۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
مصرف گوشت مرغ در زنجان به ۵۶ تن رسیده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

مصرف گوشت مرغ در زنجان به ۵۶ تن رسیده است

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه ۱۷۰ تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم، گفت: در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در استان از ۴۶ تن به ۵۶ تن رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی زنجان، جواد تاراسی گفت: ۱۷۰ تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم و در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ از ۴۶ تن به ۵۶ تن رسیده است.

وی اظهار کرد: به صورت میانگین روزانه ۱۷۲ تن مرغ زنده به کشتارگاه‌های استان برای کشتار ارسال می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در استان را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در مواردی فروش گوشت مرغ گرم به قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان نیز گزارش شده است.

تاراسی به جوجه‌ریزی‌های انجام شده در زنجان اشاره کرد و افزود: بهمن ماه یک میلیون و ۷۶۰ هزار جوجه ریزی انجام شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته دو میلیون و ۱۷۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و این میزان جوجه ریزی در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد دارد.

تاراسی به تعرفه پایین تعیین‌شده برای اجاره انبار توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده اشاره کرد و گفت: به دلیل این تعرفه پایین امکان اجاره انبار برای نهاده‌ها وجود ندارد و با وجود انبار خالی در استان و دپو شدن سهمیه استان در انبارهای بندر، امکان حمل و انبار آن را در استان نداریم.

وی با بیان اینکه کنجاله باید در سوله و سویا در محیط انبار شود، گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار تن از سویای استان در بندر انباشته و درخواست‌های بسیاری برای تعجیل در حمل آن به استان داریم.

کد خبر: ۷۵٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha